Wszystkiego leśnego!!! 

Wszystkim leśnym ludkom, włóczęgom, łazęgom i miłośnikom przyrody 
życzę spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. 

Niech ten czas wyciszenia i zadumy w domowym zaciszu, 
będzie również czasem odnalezienia siebie, 
swojej radości, szczęścia i spełnienia.
Niech każda chwila będzie przeżywana przez Was głęboko i z pasją. 
Pasją szczęścia, wytrwałości i poczucia spełnienia.

Wszystkim życzę spełnienia marzeń i wytrwałości w dążeniu 
do ich zrealizowania. 
Pozytywnego myślenia i radości, a przede wszystkim zdrowia! 
Zdrowia, bez którego nasze łazęgowanie było by mocno utrudnione, a radość płynąca z obcowania z naturą przyćmiona. 
Oby wszyscy mieli końskie zdrowie i chęci do działania.

Wszystkiego leśnego!

Życzę również, aby nasze wędrowanie było miłe nie tylko dla nas, ale również dla naszej matki natury. Pamiętajmy, aby jej nie szkodzić i nie zaśmiecać. 
Kochajmy nasze środowisko tak bardzo jak kochamy nasze pasje.

Dla Was najpiękniejsze choinki jakie widziałam w te święta.
Najpiękniejsze, bo naturalnie przyozdobione śniegiem :)



Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie, za dobre słowo, za to, że jesteście. 
Każdy Wasz wpis jest dla mnie motywacją do napisania kolejnego postu, jest radością, że ktoś podziela mój sposób widzenia świata, że moje działania nie są pozbawione sensu i jednak udaje mi się kogoś zarazić moją pasją :)

Dziękuję, że ze mną jesteście :)




..... A może ktoś by się pisał na Sylwestra w Górach Masywu Śnieżnika?  W planach mamy odwiedziny drewnianej Chatki pod Śnieżnikiem, ewentualnie nocleg pod chmurką i wędrówkę górskimi szlakami, do tego ognisko i ... 
- jeśli pogoda pozwoli - śnieg i mróz ....    :D

Chętnych gorąco zapraszam :)


Komentarze

  1. Mój wpis jest "ździebko" spóźniony ale bardzo Ci dziękuję Włóczęgo za życzenia. Są chyba najpiękniejsze jakie otrzymałem. A że piszę już w nowym roku, to Tobie życzę spełnienia planów no i tego zdrowia, które pozwala je spełniać. Ja początek roku miałem wspaniały. Uczestniczyłem w spływie, organizowanym przez fundację KIM. Tutaj:http://www.fundacjakim.pl/index.php?pid=4 ukaże się niebawem relacja z tego spływu, a tutaj http://forum.kajak.org.pl/index.php/forum/25-Off-Topic/11507-pogaducha-ropucha?start=975#19332 moj krótki opis tego, co się działo. Opowiadałem na spływie o Tobie. Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przeżycie :) trochę zazdraszczam ;) ale i ja miałam nowe, ciekawe doświadczenia niedawno :) ..i być może niedługo się tu ukażą :)
    cieszę się, że moje doświadczenia są dla Was inspiracją :)
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ludzie zawsze byli dla mnie inspiracją. Jeśli losy zawiodą Cię kiedy w okolice mojej sadzawki (W-wa) daj znać: roopuch@gmail.com. Wyciągnę Cię na kajaczki. Pozdrówki.
    Ropuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tu tak pusto...? Czy Ty aby żyjesz Włóczęgo?
      Ropuch

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Aktywny Chillout in Hell ;)

Niewschód słońca na Wielkim Choczu

lodowce, góry, rzeki PN Skaftafell i Landmannalaugar